جهنم سرگردان

جهنم سرگردان

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب

علیرضا روشن

 ارسالی های اینستگرام علیرضا روشن

مى گویند لیلى در بیابان بر مجنون ظاهر شد. گفت:
- براى من چه دارى مجنون؟
مجنون گفت:
- جانم را
لیلى گفت:
- جان تو مرا به کار نمى آید. چیزى مرا بده که درخور من باشد.
مجنون دست در یقه اش برد، سوزنى را از لباسش بیرون کشید. گفت:
- من به این سوزن، خار از پا بیرون مى کنم که درد عارض نشود. این سوزن براى تو
لیلى گفت:
- خارها براى خاطر من به پاى تو مى خلند. مبادا خارى را که چاووش وصال است از پا در کنى. این سوزن لیلى را مى برازد.
لیلى، سوزن را گرفت و شکلِ بیابان شد



میتونید ایشون در اینستگرام فالوو کنید -----»alirezaaroashan

و این هم فن پیج ایشون---»alireza_roashan_fan





  • admin

علیرضا روشن

نظرات  (۱)

حلول ماه شوال و عید سعید فطر رو بهتون تبریک میگم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی